Hírlevél feliratkozás

Íratkozz fel hírlevelünkre, hogy ne maradj le újdonságainkról




    newsletter
    newsletter

    A folytatás

    Ha kíváncsi vagy arra, kik állnak az L.A. Signature márka mögött, akkor most megismerheted a történetünket. Az előző részben a vállalkozásunk történetének bemutatását a főiskolai éveknél hagytam abba, innen folytatom.

    Útkeresés

    A francia szak után még elkanyarodtam az igazgatásszervező szak felé is. Elég sok területen kipróbáltam magam, és ezek mindegyikére a szellemi munka volt a jellemző. Annyira sokfelé kerestem az utamat, hogy végül elindultam megkeresni önmagamat. Sok önismereti könyvvel, tréninggel és előadással a hátam mögött oda jutottam, hogy az introvertáltságból rátaláltam arra az arany középútra, hogy még nem vagyok extrovertált, de már egyáltalán nem okoz gondot vadidegennel sem szóba elegyedni, sem beszélgetést kezdeményezni, viszont továbbra is tökéletesen elvagyok egyedül is. Szóval ezen az úton megtaláltam önmagamat.

    Aztán valószínűsíthetően ennek köszönhetően, egyszer csak megtaláltam életem párját is. Farkas Tibor, ő a vállalkozás hivatalos képviselője, övé a név a termékek dobozán. A vállalkozásban ő szám, én a betű 🙂

    Na de ne rohanjunk ennyire előre.

    Életem párjával az első pillanattól kezdve annyira egy hullámhosszon voltunk, teljesen alap volt az az érzés, mintha mindig is ismertük volna egymást. Többek között azonos az értékrendünk és a felfogásunk az ápoltságról, igényességről, a kifinomult illatok iránti rajongásról, az élet minden területén a minőség preferálásáról a mennyiséggel szemben. Szóval így élünk mi, teljes összhangban és harmóniában, rengeteg közös utazással és élménnyel a hátunk mögött.

    Mikor először fogalmazódott meg bennem az a gondolat, hogy már egyik arckrém sem hozza a tőle elvárható szintet, akkor még csak arckrémet kezdtem el keresgetni a neten. Teljesen véletlenül jött velem szembe egy krémkészítő workshop hirdetése, amire szimplán kíváncsiságból kattintottam, hogy jé, ilyen is van. Aztán mikor végigolvastam miről is van szó, még egyszerűen csak egy érdekes programként gondoltam rá, meg sem fordult a fejemben, hogy ez a nagy karrierváltás első lépése lesz.

    Karrierváltás

    Pedig ezzel indult minden. Ugyan még nem kristályosodott ki az elképzelés, csak éreztem, hogy ez nagyon, de nagyon tetszik nekem, úgy vonzott ez a dolog, mint a mágnes. Mikor hazamentem az első krémkészítő workshopról, az ott elkészített termékekkel együtt, csak csodálkoztam, hogy egy arclemosó tej hogyan lehet ennyire nagyon egyszerűen ennyire jó, ráadásul eddig nem is használtam, mert annyira utáltam, hogy a bolti arctejek mindig csípték a szememet. A többi kozmetikum is tetszett, bár elég egyszerű és kezdőknek való termékek voltak, de mégis teljesen magával ragadt a dolog.

    Lázas keresésbe kezdtem a neten a tanulási lehetőségekről, és azt éreztem, hogy nekem mindent tudnom kell ezzel a szakmával kapcsolatban. Gyorsan rátaláltam a Házikence Tanoda képzésére, ami pont akkor indult, és amit egy nyílt nap előzött meg előadással, beszélgetéssel. Természetesen elmentem a nyílt napra, és mivel magával értetődő volt, hogy nekem ott a helyem, tulajdonképpen nem sok kérdés maradt bennem.

    A házikencés iskolai élményeim annyira meghatározóak voltak, imádtam az összes percét. Mindig is szerettem iskolába járni, szimplán a tanulás öröméért megismerni dolgokat, de ez a képzés volt az összes közül, amit a legjobban szerettem. Egyik napról sem hiányoztam, az összes házim mindig kész volt, az összes krémet legyártottam, amit bemutatásra kellett elkészíteni, sőt azon felül is jócskán. Talán egyedül a kémia nem állt annyira közel a szívemhez, de amúgy imádtam minden elméleti és gyakorlati percét az iskolának.

    Mivel mind időben, mind anyagilag jókora ráfordítással jár egy váltás, ezért otthon megbeszéltük, hogy csak akkor éri meg belevágni, ha ténylegesen ezzel szeretnék foglalkozni. Engem teljesen magával ragadott a téma, semmi kétségem nem volt azzal kapcsolatban, hogy ez az utam, inkább csak attól tartottam, hogy egyedül nehezen tudnám megvalósítani. Mindkettőnk számára teljesen elképzelhető volt az, hogy natúrkozmetikai vállalkozást indítunk, és hogy ezt együtt képesek vagyunk kivitelezni. Életem párja kereskedelmi és logisztikai területen szerzett tapasztalatai miatt első perctől egyértelműnek tűnt a munkamegosztás a kis családi vállalkozásunkban.
    A kevésbé érdekes, de szükséges feladatok, mint az alapanyag beszerzés, készletnyilvántartás, könyvelői kapcsolattartás, stb. csupa hasznos, de számomra kevésbé érdekes terület, de szerencsére Életem a számok bűvkörében teljesen otthonosan mozogva intézi ezt a részt.

    Családi vállalkozás

    A hétköznapjainkban is már jó ideje észrevétlenül visszakanyarodtunk a gyökereinkhez, előnyben részesítettük a hazai alapanyagokat és termékeket, előszeretettel mentünk belföldre kirándulni és nyaralni.

    A krémkészítés során is egyre tudatosabban törekedtem a hazai alapanyagok használatára, és egyre jobban erősödött bennem az a meggyőződés, hogy a magyar növényi olajok tökéletesek.

    Szerettem az alapanyagokkal és textúrákkal kísérletezni, az illatokkal játszani, majd egész egyszerűen csodálni a végeredményt, amit tulajdonképpen a természet alkotott.

    Megpróbáltam annyira teljes körűen körbejárni elméletben a témát, amennyire lehet és az összes szempontot figyelembe véve megalkotni a tökéletes termékpalettát.

    Rengeteg információ ülepítésével és tudatos végiggondolással meg is született az elvárás. Az összes termék tegye a dolgát a funkciójának megfelelően, a hidratálás és táplálás tartson ki egész nap, a tisztítás és tonizálás maximálisan működjön. Legyenek tökéletes az alapanyagok, legyen a termék textúrája és felszívódása luxus minőségű, legyen az illata annyira kellemes, amennyire lehet, annyi ideig, amíg a használata indokolja. Ez csak egy pár perc legyen, mert sem illatfelhőt nem kell húznunk magunk után egy krémtől, sem a fejfájást okozó töménység nem szükséges, sem kellemetlen lecsengése ne legyen.

    Ezen kívül még a legkörnyezetbarátabb csomagolás alkalmazását tartottuk fontosnak, a letisztult design mellett, így másra már nem is igazán fordítottunk figyelmet :).

    Amikor az első véglegesített krémek kikerültek az ismerősökhöz tesztelésre, már meg sem lepődtem a pozitív visszajelzéseken, egész egyszerűen csak sütkéreztünk a siker fényében. Ez is abban erősített meg, hogy nagyon jó az, amit csinálunk.

    Aztán már csak a névkeresés és cégbejegyzés maradt hátra, annak minden szépségével és problémájával együtt, majd 2019. december elejére kész lett minden, a csomagoláson át, a termékek engedélyeztetésén át a működő webshopig.

    Így indult el a márkánk, ez a közös vállalkozásunk kezdetének története.

    You don't have permission to register